Kreta bokat

GREECE HERE I COME!

Den 20 juni(midsommardagen) åker "utflyktsgänget" ( Jag, Jeffi, Sanne och Vicke) till Kreta. Vi ska bo på "ideal beach" hotell i Platinias, med 0 meter från havet. Gud va underbart! Nu har man det att se framemot när det bara regnar här hemma..
Har varit i Platinias när jag var liten, kommer ihåg att det var väldigt mysigt iaf..kommer också ihåg att jag höll på att drunkna och hur hemskt det var att inte kunna andas under vattnet och att att en man stod o tittade men inte hjälpte mig, men men..mina simegenskaper är ju något bättre idag!!!!haha

Visst ska vi ha kul tjejer!?


Crete...

Kommentarer
Postat av: paulina

guuuuuuuuuuuuuuuu va härligt!!



hemsk mannen var! :@

2009-01-07 @ 22:16:01
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Jeffi

jag längtar redan. Det ska bli såå härligt. Vi får åka till Elafonissi som verkar vara jätte fint!! Det är långt men det är nog värt de. Hittade även ett vattenland som låg i Chania. Det verkade roligt där, kanske får testa det. kramar! :)

2009-01-09 @ 16:49:51
Postat av: Anonym

Jaaa yippie vad jag längtar! vi tjejer ska ha såå kul och jag pratade ju me en säljare som bott på ideal beach hotellet o han kunde starkt rekommendera det!! kul att höra:)

Elafonissi e ju nått vi inte får missa!! kramiz bananiz

2009-01-19 @ 15:22:30
Postat av: vicke

det var VICKE som skickade senaste kommentaren.. hehhe

2009-01-19 @ 15:23:42
URL: http://vickeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0