Måste vara trött?

Jo, jag skulle gå och ta en påfyllning kaffe i köket.. Så skulle jag hälla mjölk i men råkar ta vattenkannan och hälla ist.HAHAHA.. Jag är nog trött idag. Somnade inte fören vid 4 tiden igen. Va någon film på tv, sen gick jag o la mig men kunde fortfarande inte sova så det fick bli mer tv. Suck är less på att jag inte kan somna på kvällarna.
Men så är det att vara en nattuggla.

Paulina hade också otur med sin mal, den dog efter fem timmar eller nåt. RIP Gunvald..lökigt namn...;)

Halv två beger jag mig till Göingekliniken och visar upp min arm. Har inte något rött utslag så jag har inte TBC. Men det trodde jag inte jag hade heller. Får intyg på att jag är frisk från det. Så jag kan praktisera på sjukhuset.
Föressten jag ska vara på post operation (efter operationen).. Ska ta hand om alla omtöcknade människor plus vara med på operationen och se hur det går till. Hoppas jag klarar av det, på tv går det bra.. men Live?

Sen skolan som gäller med Eva och Sandra.. Hoppas jag blir helt färdig idag så att jag börja kan njuta av semestern!

trött.....Zzzzz

Kommentarer
Postat av: Mischka

Hej!



Ser att du är medlem på bloglovin. Jag tänkte att vi kunde prenumerera på varandras blogg, då får vi båda en ny prenumerant å tjänar alltså båda två på det:) Ha det fint!



http://miischka.blogg.se

2009-01-22 @ 14:44:07
URL: http://miischka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vikken tur att du inte har TBC! :-) Jo, här uppe är det bara fint! Snöigt och fint! Men dock +grader! Antar att det inte ska bli nå skönt att åka bort! :-P ha d bra! kram

2009-01-22 @ 16:14:59
Postat av: paulina

jaa myspys är vad det är, nu saknar ja bara en pall. har hittat två tavlor som är fiiiin fiina, har sagt till micke att han kan köpa dom till mej på alla hjärtans dag. men ja tror nog d slutar med att ja köper dom själv :P



vi får gå på pall jakt när du kommit hem :D



Om du hittar nått mysigt till mej i thailand får du gäääärna köpa de, så får du pengar sen :D

2009-01-22 @ 21:43:34
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0