Reseplanering

Igår efter allt plugg så kom Henke och Emelie hit. Jag o Henke funderar lite på olika ställen vi ska se när vi är i Thailand.Vi kommer åka runt en hel del, och vi tänkte ta det som vi känner för..
Vi vill bla besöka

*Koh Chang( men det ligger långt ifrån Phuket och resan dit tar en dag, men det är jättefint där, mycket regnskog och man kan bada med delfiner för 200 svenska kronor )
*Phi Phi islands.. Dit vill jag nog igen tror jag...
*James Bond islands? Kaaaanske..Man har ju sett det, men mysigt ändå..
*Koh Lanta, är det där valhajsdykningen är?

Jaja Det finns så många fina ställen att besöka och vi ska bara ta en liten båt och åka dit vi känner för!underbart!

Jag och Henke har ingen transfer från flygplatsen till Karon Beach/Phuket, så vi ska flörta med någon snäll thailändare med tuck tuck! hahahaha.. tar en timme från flygplatsen..


Igår beställde vi från taxfree..På flyget dit ska vi få öl och jag en undervattenskamera!(beställde vi inte godis me?)
På väg hem...cigg.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0