Update söndag..

Jag får väl uppdatera lite nu, för veckan är överfull med plugg och annat. Idag har jag suttit med Eva o Sandra i skolan och vi har verkligen varit flitiga, men gud så jobbigt det är.. Varför valde vi sjukvård? hehe
V.11 går vi ut på praktik och jag hoppas att jag får vara på operationen eller något annat. Man måste även titta om man har TBC, så imorgon halv två drar ja o Eva till Göingekliniken för att få spruta...fyyy ja vill inte! Sen ska man dit tre dagar senare också.. Jag är inte ett stort fan av sprutor..

Idag var det sista dagen för Pompeji utställningen. Och såklart var man där i sista minuten!Jag o Jenny fick dom två sista biljetterna för guidningen(dom sista i historien..fräckt :) medans vi trängde med folk och väntade på att vi skulle komma in så åt vi lite Pompeji käk och drack te.. rätt gott  faktiskt. Utställningen var väl OK, tur man hade guide annars hade man inte fattat något...hahaha..

Är helt slut nu efter en lång dag o plugg så det blir tvmys med Peder o sen läggdags..

EXAKT EN VECKA TILLS JAG ÅKER TILL THAILAND! KEMPEGÖTT!

Peder har också börjat få resfeber på Thailand, och vi planerar lite att spara och åka till Thailand nästa år. Då blir det nog så att vi är borta i 3-4 veckor....härligt!

En Plan nu är att åka på valhajs safari och simma med dom. VILKEN DRÖM!kommer nog gråta av glädje..

 Koh Nang Yuan

Kommentarer
Postat av: Therese

E det bara du o henke som ska åka? Fan va najs säger ja bara!!

2009-01-19 @ 10:58:22
URL: http://trulife-mina-stunder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0