Yes Pöö i can teach you how to timetravel ;)

Herregud va trött jag är idag. Jag behövde verkligen sova ut, vaknade av att Paulina ringde.. Tur hon gjorde det annars hade man väl sovit bort hela dagen..:)

Blev äntligen klar med mitt ena arbete igår i skolan, nu är det "bara" ett till(tar typ dagar), sen kan jag njuta av semestern i all sin glans.

Idag ska jag och Paulina till djuraffären, vi ska hitta en söt mal till hennes andra fiskar...Så det blir nog en massa affärer vi kör runt i>! Det ska bli kul.. :) vi e shoppingfreaks..
Sen ska ja nog träffa Sanne o Jeffi en sväng, och säkert mor o far också.Det var så längesen..
Jissa vad ja ska göra ikväll då.
                                 PLUGGA! =( =( =( =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0