Glad midsommar!

Ja då var det midsommar imorgon. och nu är planerna 100%:iga.. Vi ska vara hos familjen Nordell i vankiva. Var där och firade för 2-3 år sedan också.. Det var mycket  trevligt.. Och jag längtar verkligen efter käket! hehe

Idag har jag egentligen inte tid att sitta här, jag måste växla euro, städa, handla, packa och en massa annat. Just nu är  två maskiner tvätt igång. Det är så kul att planera inför resan. Denna resan har jag inte ens varit nervös för, därför har jag inte heller fixat allt jag måste fixa.. Har tagit det alldeles för lugnt :)
Måste föressten hitta mitt servicekort och pass.. haha så nu kanske ni förstår att jag är inte så förberedd? Men det ska lbi skitkul! Kommer sakna min Peder.. Nästa gång ska minsann han och jag utomlands!
Vi har hunnit spara mycket till Thailand, så vi får hoppas att det blir det!

Ska försöka hinna blogga innan vi åker... Annars får ni alla ha det så superbra hemma i kylan och blåsten! ( åhh nu va ja elak..haha)

Kommentarer
Postat av: Jeffi

ohh vad skönt vi ska ha det!!! :D blev rädd med ditt skämt innan :) haha. Ska hämnas! ses snart ... puss o kram

2009-06-18 @ 19:11:46
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: paulina

nej ingen mall här inte! :D

2009-06-18 @ 20:49:44
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0