sorry bloggtorka..

Bloggen har legat på is ett tag.. och jag vet att jag säkert har varit jättetråkig. Men faktiskt inte mitt fel. Mitt windows har kraschat och den är på lagning hos bror Henke. igår fick jag iaf låna Pidde lilla söta laptop, och nu är jag tillbaka! Tack Pidde!!

Tiden bara går och på fredag är det midsommar. Blir kanske att vi ska vara hos paret Nordell då. Blir väl rätt lugnt eftersom jag åker till Kreta på lördag! gud va jag lälngtar!Det ska bli så himla mysigt. vad ska alla ni andra göra på midsommar??

Idag ska jag köpa en digitalkamera(vattentät och stöttålig) var överallt med Jenny igår och tittade. När vi skulle åka tillbaka till expert där jag skulle köpa kameran, hade vi inte tänkt på att klockan var över 18.00.. och det var ju alltså stängt. Nu kan jag äntligen fota igen!Och behöver inte låna alla andras kamera =)
Fick även åksjuketabletter av jenny, känns tryggt då jag har fått förmågan att bli åksjuk sen jag var i Thailand. Har aldrig varit det förr, vet inte vad som hände. Men tror det är psykiskt sen incidenten med kräkandet på båten, illamående på fiskebåten osv.

Idag kommer Nille och Tessan tillbaka från Bulgarien.. Måste höra hur dom har haft det! Dom kom även på samma hotell som vi var på förra året! :-)
 
Vet ni vad?? Kantarellerna har redan börjat dyka upp i skogarna, så nu ska jag ge  mig ut i naturen och leta efter dom!Hoppas dom inte är lika bra på att gömma sig i år!


Kommentarer
Postat av: Paulina

wiihoo update!

2009-06-16 @ 21:17:28
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Jeffi

vad kul med uppdatering!! ja din kamera var super´fin :) jag ska också köpa en ny. Sån som går att ta bilder under vattnet "! kram kram

2009-06-17 @ 12:01:38
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0