A lot of things.

Min "jag har att göra lista" är lång nu, och tänk om jag och Peder flyttar till hus! Då blir det ännu mer.. Fast förhoppningsvis bara roligt att fixa och få fint.

Lite saker att göra framöver:

*Köpa nya kläder, för det andra ska rensas ut.

*Packa ihop allt smått o gått som ligger och skräpar. Jag o Mamsen ska hänga med Eva och hennes mamsi till Lund och sälja på loppmarknad =)slutet av april blir det nog.. kul!

*Göra klart arbeten och prov i skolan och ta examen. 19 MAJ!!!!!!!!

*Vårstäda hela lägenheten och borra upp lite saker. Någon som vill låna mig en betongborr?

*Kastrera Zorro och Mulle.

*Köpa ny matta till stora rummet. Vart är min olivgröna på IKEA? Varför köpte jag den inte Pöö?

*Hitta en bra digitalkamera.

*Betala klart på Kreta resan

*Jag och Peder håller på att spara till Thailand nästa år, fick tillbaka på skatten, 11500. Det går till resor!!!!!!Spara spara spara!!!

Bla bla.. Listan kan göras lång.. =)  Idag skiner solen som bara den och jag längtar ivrigt till en varm sommar! Ska gå ut på balkongen igen o sola, grymt varmt där nu!





Kommentarer
Postat av: paulina

hallååå, hur vet man vad man får tillbaka på skatten???? alla vet det, men inte jag!!



ÅSA VARFÖR KÖPTE DU INTE MATTAN!!!??? jag kan hjälpa dej att rensa ut garderoben, jag tycker sånt är as skoj! :d

2009-03-26 @ 12:03:39
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Jeffi

jag och mamma ska ju också hänga med! hallå....

2009-03-26 @ 16:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0