Efterlyser mitt hus!

Nu är jag mäkta arg för i fredags så satt jag hemma hos mamma o pappa och pillade på datan. Jag var såklart inne på hemnet och kollade om några hus hade kommit in.

Hittade ett hus, eller njae... snarare en gård som kunde varit mitt drömhus. Stort äldre hus fast nyrenoverat, fräscht och modernt. det var väl en gammal herrgård eller nåt..Stort som tusan, mycket mark och en massa hagar. Det fanns ett jättefint stall också och ett uthus man kunde hyra ut.

Berättade om det för Peder och då ville han in och kolla på det. Vi började smida planer fast det var ju såklart dyrt...

Ja och typiskt för nu hittar jag inte det!
Har varit inne flera gånger och kollat bland alla husen! Var är vår gård?
Tror det hette Rosentorp eller nåt sånt och det låg i mysiga Laxbro.

snyyyyyft...

Kommentarer
Postat av: vicke

åsa har du hittat huset igen? typiskt att hitta sitt dröm hus o vips så var det borta! du får köra o kolla efter det annars! berätta gärna mer om det & ha det gott kramiz

2009-03-09 @ 23:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0