Helg!Inte en dag för tidigt..

Så äntligen var det helg! Bara en praktikvecka kvar! Hoppas den går snabbt. Veckan som kommer så ska jag vara med på operationen. Hoppas jag inte svimmar. Man vet aldrig...Hmmm..

Nåväl. Efter praktiken så mötte jag upp tant Jenny i stan, det blev lite shopping och en bit mat på Casablanca.Där var tvkameror så jag hoppas inte man hamnade i tv:n ofrivilligt med gammalt utsmetat smink och påsar under ögonen ? :) Hahahaha..

Köpte en ny superfin väska i brunt på Nisses.( som sagt har  jag ju en trasig kamera så kan inte ta en bild.) Nu kom jag på att jag kanske skulle ta och åka till Elgiganten idag? jaja det blev ett par svarta sköna byxor också. Men det blev inga jeans.. Måste ta o åka någon annanstans för den där klädshoppingen. Inte kul att shoppa här i stan.

Kvällen ska gå till som så att jag ska fixa mig lite och sen köra till Jenny och räkfrossa=) Såklart blir det lite vitlöksbröd och let´s dance också.Nu ska jag återgå till att betala räkningar(pengarna bara flyger iväg idag).. Ska faktiskt köpa fler aktier i Nordea idag också. Bra att investera i har jag märkt!!!! =)


Trevlig helg önskar Åsa...

Kommentarer
Postat av: paulina

fin bild på dej :D

2009-03-27 @ 18:56:10
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Jeffi

Heheh det var på kolmården det ! Trevlig helg själv..

2009-03-27 @ 19:52:19
Postat av: paulina

ja de gjorde jag :)

2009-03-29 @ 03:06:00
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0