Hos mor o far

Sitter här hemma hos mamma o pappa och pillar på deras nya laptop. Man är nog allt lite datanörd..haha mamsen håller på att fixa lite god middag och hon vill inte ha någon hjälp tror jag..Blir lite middag o sen ska ja skynda mig till stan. Ska köpa present till Emelie för vi ska dit ikväll och fira henne.

Måste hinna städa hemma också, och försöka göra ett arbete! hur ska ja hinna allt som ska göras idag!?

Vet inte vad jag ska på mig ikväll! Får kanske bli inom några klädaffärer också? hihi..

Vad ska alla andra göra i helgen?.....

Kommentarer
Postat av: paulina

ja sak jobba :d

2009-03-06 @ 15:47:48
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Jeffi

Jag ska kolla på melodifestivalen på lördag. Och idag ska jag till pappa och tessan och sova över där. Tessan skulle också bjuda på någon god efterrätt!

2009-03-06 @ 17:20:52
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0