shopoholic & shopoholic

Lördagen är nu avklarad, klockan en timme framåt på klockorna....och snart ska jag lägga mig i sängen och läsa min spännande bok, " När ingen annan ser".

Såhär har iaf min dag sett ut.

*Maffig frukost med Peder.
*Gick till stan och mötte Sanne.
*Vi fikade på café centra. Vicke och Johan kom också och fikade med oss.
*Jag la in en 50 lapp i jack vegas maskinen. Vann 500 kronor. Sen la jag in lite till. Total vinst blev 730:-
*Lilla jag blir shopping sugen och lite av dom pengarna går till en skjorta och jacka(rea 50%!) på H&M, klämma,örhängen och armband på Kappahl.
*Peder hämtar mig på stan, vi storshoppar på Maxi.
*Sedan åker vi till Åke och Kristina, dricker kaffe.Och jag fick en massa fröer av Åke att sätta :)
*Sen.. Jag och Jenny möts upp. Åker till "Infinity" för att vrål äta deras goda mat.
*Beger oss till biografen. Ser "En shopoholics bekännelser". Var väl helt ok.
*Jenny lämnar av mig, jag åker till mor o far o matar deras katter för dom är och hälsar på pappas bror.
*Till slut.... Jag möter upp Sandra och hämtar Sanne. Vi dricker några mellanöl hos mig och traggar, och nu är jag ensam..

Nu vet nu EXAKT hur min dag sett ut=) hehe..


Kommentarer
Postat av: Therese

haha men Åsa då, d var ett gammalt foto. Hon e snart 3=)

2009-03-29 @ 07:49:17
URL: http://trulife-mina-stunder.blogspot.com/
Postat av: paulina

då vet jag allt som du har gjort, som en stalker typ :)

2009-03-29 @ 12:26:07
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: paulina

ojdå, rädda en fisk så, va läskigt. hihi.

hon har inte ringt ännu , jag har ringt henne med men hon svarar inte, så vi får se hur de blir imorgon, om det inte blir något, vill du följa med mej och köpa neontetror isåfall? fast vi hoppas ju mest på modellandet ändå :D hoppas hon ringer snart. kram

2009-03-29 @ 17:25:05
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0