Shopping och skola

Idag har vi haft en lektion i handledning och sen fick vi lära oss om hur man tar blodprov. Vi fick testa att sticka på en flashig plastarm, så kom det en röd vätska när man träffat rätt åder. så det var ju nästan som på en riktig människa:)

Efter skolan kom Paulina och hämtade mig. Vi åkte till två second hand affärer. Pöö köpte en pall(som hon målat) och en spegel..mycket finfint.kommer passa jättebra i hennes superfina hall.

Tjuvade Pöös bilder för att visa..
 

På blomsterlandet köpte Pöö en bunte tulpaner och två ljus. Jag däremot var ju såklart värst och köpte en massa grejer.. plånboken skrek på mig att sluta men jag lyssnade inte som vanligt =)

Det blev iaf en påse blomjord, en blomma till mor,tulpaner och en stor kruka. Paulina: kommer vi att bli fattiga om vi fortsätter att umgås? haha .. Nää tror vi klarar det där bra själva, vi är shoppingfreaks..


Sen var det plugg i skolan som gällde igen.. thats my day...
......................................och Paulina föressten... HAMSTER!!!!

Kommentarer
Postat av: paulina

hahahaahhaha du lyssnade inte på plånboken, även om den skrek, fan va taskigt. hhahahaa



HAMSTER.

2009-03-05 @ 20:28:58
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: paulina

haha åsa, vet du va ja gjorde med pallen? ja målade fast den så nu kan ja inte snurra upp den, men den är ändå i bra höjd, men öndå. hahaha klaaant.

2009-03-06 @ 13:50:15
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0