Söndags slappande.

Ja precis som min rubrik säger så har det varit väldigt slappt idag, (och jag har egentligen inget intressant att säga). Men det är ju det som söndagar är till för, ja eller nåt.. Var hos Vicke med Sanne igår och tittade på melodifestivalen. O drack litta öl. Var ju bara kassa låtar typ som vanligt. Vi fixade till våra vackra faces där och sen gick vi till Pidde, som då hade fest. Sen fick nästan alla till Q bar. Var så himla längesen jag var där! Det var sista helgen som dom bara får ta in 150 pers så det har ju varit tradig kö där. Sanne hade VIP biljetter så vi smög in före alla andra :) Någon kö hade jag inte stått i på det S.K.I.T stället.

Idag har det varit film och mys med älsklingen,pluggande, äcklig mat från Dangau(helt smaklöst, det stället kommer det ju inte gå bra för).. Och för en stund sedan så kom jag hem från Sanne och Jeffi. Dom hade hyrt "Snowbuddies" så dom bjöd över mig. Åh va sugen man blir på hund! Mätt är jag för vi köpte en massa gottis på kvantum, och frossade rejält.

Nu blir det mer slappande..shingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha där ser man, vip alltså. En annan fick ju stå i kö och skämmas. :(

2009-03-02 @ 15:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0