Va glad jag blev..

....att jag slutade åtta ikväll. Jag hade tittat fel på turen idag och trodde att jag slutade klockan 22.00. Då blir man positivt överasskad =)

Nu är tredje praktikdagen gjord, och helgen börjar närma sig! Tänk vad man uppskattar helgen mer när man jobbar heltid på veckorna! Idag började jag 11.30 och hade lite huvudvärk när jag började jobba, det är riktigt tråkigt när man inte har något att göra...... och när man känner sig lite utanför av dom andra, dom pratar ju bara om sitt liksom. Fast visst är dom trevliga ändå.
Senare på kvällen blev det riktigt roligt... då fick jag ännu mer ansvar och jag fick göra en massa mer med patienterna.
Det här med att man blir tung i huvudet och huvudvärk tror jag har och göra med luften på sjukhuset...

Nu ska vi inte prata mer praktik o jobb snack..

Jag måste ha en ny jacka, min vinterjacka går upp i dragkedjan hela tiden. Men är det lönt att köpa en ny vinterjacka liksom????Våren börjar ju komma, får bli en snygg vårjacka. Vet ni någon Internet sida eller affär det finns snygga i? Tror inte jag hittar något  i stan, här finns inte mycket roliga kläder...

Kommentarer
Postat av: paulina

www.nelly.se



www.ellos.se



www.hm.se



www.laredoute.se



www.only.se



www.asos.com



www.gojane.com



www.bubbleroom.se





kan vara com eller se.. om de inte funkar testa att byta från se till com :D

hoppas du hittar en jacka, annars är jag öppen för förslag till kristianstad och shoppa :D

2009-03-12 @ 11:21:08
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0