Vårkänslor och kyckling!

Äntligen är våren här! Det kan nog ingen missa! Vädret är så fint och det blåser ju inte idag.. Detta ska jag fira med att grilla kycklingfileér! Så jag ska ta fram elgrillen och grilla loss snart!

Nedräkning.. Bara 2 veckor, två dagar och 16 timmar kvar av praktiken....
Hatar sjukhus, kommer aldrig att jobba på ett om jag så skulle få jättebra betalt.. eller jo föressten bra betalt hade jag inte sagt nej till...
På fredag ska jag vara på Evas plats på rehabiliteringen, det ska iaf bli jätteroligt!


Kommentarer
Postat av: Jeffi

mums vad gott med kycklig! Själv har jag lekt med Maja. Då hoppade vi på studsmattan! Det var super kul, kram kram

2009-03-18 @ 18:18:32
Postat av: Anonym

jag hade sagt NEJ hahaha... du fredag e det som gäller =)

2009-03-18 @ 22:22:11
URL: http://wea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0