Helgen.

Fredag: Gick till som så att det var lite folk hemma hos oss .. Klart så blev det gamla tråkiga Q-bar sen.Orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar inte va på det stället! Och det har jag sagt jättelänge, men ändå går man dit. Besviken på mig själv! Men vad finns det annars för val här i stan?ps. öppnade föressten en av " samsong" flaskorna från Thailand..yummyyy..

Lördag: Vi var ett gäng på ca 33 pers som va på Zuperbowl och käkade tacobuffé(maten var sådär), sen hade vi hyrt alla bowlingbanorna. Det var väldans kul, Pidde vann och Peder kom tvåa :) Efter det så var jag med mamma och sorterade och prissatte gamla kläder till halv två på natten.

Söndag: Gick upp lite över sex på morgonen, gjorde mig klar och sen gick jag till Sanne och Jeffi. Sen kom mamma och pappa med släpet och alla gamla grejer. Det var nämligen dax för oss alla att åka till Malmö och sälja gamla grejer på loppis! Det var verkligen skitkul och vi hade tur med vädret!!!Mycket folk var på loppisen och vi fick sålt en hel del, det gick väldigt bra för Sanne och Jeffi och deras barnkläder. Vinsten blev väl inte jätte stor för mig och mamma,....men tror man kan tjäna betydligt mer! Ska klart göra det snart igen!

Sen var klockan 19.00 något när jag kom hem. Och en söndagsmysig Peder hade saknat mig. Vi tittade på två filmer innan vi la oss och sov. "Yes man" (väldigt bra) och "Catch me if you can"(äldre film men väääldigt bra)

Nu ska jag till skolan med Eva, hemtentamen som gäller.. Sen ikväll ska jag hem tilll Jenny och frossa i kräftor!!!=)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den där hemtentan är inte rolig. Seg som tusan, kunde varit nåt litet nu i slutet bara. Roligt att loppisen var bra =)

2009-05-11 @ 14:38:21
URL: http://wea84.blogg.se/
Postat av: Paulina

varför var maten inte god? :( tur ja inte jobbade :D

2009-05-11 @ 17:34:54
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Paulina

tack flås! :D

2009-05-12 @ 18:39:13
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0