smygbröllop

Har varit en trevlig helg. Har varit på den stora nationella hundutställningen båda dagarna. Tyvärr har jag inte ställt ut en vovve själv. Utan bara trånat och längtat efter en vovve:)Var en trevlig grillfest hos André i Bjärnum.Det var trevligt ända tills det kom oinbjudna fjortisar dit. dom var fjorton, femton och sexton.. öhhh alla bara va...

Iaf så var det stora händelsen Marco och Johannas bröllop i lördes..
I onsdags ringde Johanna...- Hej Åsa, vad gör du på lördag?
Jag: Öhh, jag ska gå på hundutställningen..själv då?
Johanna: Jo vi ska gifta oss, det är en dödshemlis.. vill du komma?
Jag: VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?

Helt chockad blev jag.. Haha.. herregud bröllopspresent, vad ska jag ha på mig..tankarna flög runt i huvudet..haha.. vilken överasskning.. Så klockan tre stod vi och väntade på att det nygifta paret skulle anlända till bröllopsfesten.
Dom hade en privat ceromoni vid Luhrsjön.
Det var en väldigt trevlig fest.
Jag och Sandra hade fixat lite bröllopsvisor, och en lek: " Hur väl känner du Marco?".. Den går ut som så att Johanna skulle med ögonbindel känna på några killars underben inkl. Marco.
Benet hon valde var Marcos brors.. haha!!!.. men man kan inte klandra henne, dom var ju väldigt lika! :)

Jag och Peder med bröllops paret Nilsson..



Kommentarer
Postat av: Jeffi

ja vad kul det var på hundutställningen! Hoppas hoppas mamma ändrar sig nån gång när vi har flyttat till huset. Jag blir så avensjuk på alla andra som har hund!!!! ... GE MIG EN HUND :) haahah.

2009-05-18 @ 19:05:56
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0