Suberb.

Nu ska jag snart sova.. Har varit en lång dag. Shopping i Kristianstad med Paulina. Middag hos mamma o pappa och sen körde jag till Jenny och umgicks med henne lite.
Nu precis har jag städat hela städskrubben, så det känns skönt att fått det gjort. =)
Nu säger ryggen till att jag får sluta städa för idag.

Lite saker som köptes i K-stad idag:

*två solcells lampor( ska va på balkongen)
*Bordslöpare
*Badsalt
*kräm
*två dynor att ha på stolarna på balkongen
*två krukor
*Lite avsminkningsservetter är alltid bra å ha :)
*och såklart en blomma blev det me.. ett olivträd :)

Nu säger Åsa godnatt och lägger sig med en bra bok...


Kommentarer
Postat av: Paulina

gonatt åsa tack för en trevlig shoppingdag som vanligt! :D

2009-05-13 @ 23:39:41
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Jeffi

mysigt mysigt! Ska ringa dig nu :) hehe. Det var ju så längesen vi sågs :O

2009-05-14 @ 14:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0