tillbaka från blogguppehåll

Ja jag ursäktar att jag har haft ett litet blogguppehåll.. När jag och Peder kom hem från Gbg så startade inte datan. Som tur var så var det bara kraftenheten i datan som gått.. Pappa fixade datan galant.. Tack Pappsen!tur man har en teknisk far =)

Helgen i Göteborg var jätterolig. Lite party, shopping och såklart MMA Galan ( MMA står för "mix martial arts" och det är en fight där alla regler och olika kampsporter är tillåtna.) Den var på lisebergshallen och det var fullt med folk och en härlig stämning. Sen på kvällen gick vi till ett ställe som hette " ecxet", himla stort ställe som man knappt hittade ut på. Som en labyrint..
Sen den veckan var det tillbaks till vardagen igen, prov i sjukvård, jobb m.m

I lördes var det dax för klassträff och vi träffades hos Linda innan, sen gick vi till Cats och käkade, mycket trevligt.. sen blev det kingan och Q- bar. Vilka skituteställen det finns i Hässleholm. Dax för bättring hässle!!!

Idag får jag ha min älskling hemma... mysigt.. Han har fått nya glasögon idag också, läckra "Tiger by sweden"..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Hässle suger på uteställen nu! Bättring :) hehe

2009-05-04 @ 12:51:52
URL: http://wea84.blogg.se/
Postat av: Jeffi

ja jag har också blivit lite dålig på att skriva. Men vi får bättra oss + hässleholms ställen. haha.... :DDDD

2009-05-04 @ 14:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0