Utmaning!!!!

Jag har blivit utmanad, jag utmanar: ... Paulina, Eva, Therese, Vicke och Sanne!

10 FAVORITER

Dialekt:
Norrländska eller brytning på tyska kanske :-)!
Mat:  Ingen aning, finns så mycket gott! Beror på humör =)
Låt : Hmmm.. Just nu är det nog "San Fransisco"
Film: Den senast bästa är nog "Taken" eller chihuhaha från beverly hills =)
Tecknad figur: Lilla Nasse i Nalle Puh
Sport: Brännboll
Komiker : Jim Carrey
Veckodag: Fredag eller Lördag
Glassmak: Choklad
Soloartist : När Amanda Jensen gör Hallelujah
 
9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: rätt trött men annars mår jag jättebra!
Tanke : Jag vill ha en hund!!!!!!
Kläder : Myxbyxor, linne och kofta
Bakrund: Datan som surrar och tv:n är igång.
Känsla: lycklig känsla!
Tid : 18:20
Bästa sak: Tar examen 6 juni
Irritationsobejekt : Vädret är sämre
  

8 FÖRSTA
 
Bästa vän: Första var nog Emma
Husdjur: Katten Snurran
Utlandssemester : Teneriffa, då låg jag i mammas mage =) ( men jag var ju med ändå)
Piercing :  Några i öronen och en i tungan
CD- Skiva : Absolute music
Bil : låtsas bilar...
Ord : kanske var det mamma eller pappa?

7 SENASTE :

Telefonsamtal: Sandra ringde
Mat : Äter Sharonfrukt nu..
Dryck : citronbubbelvatten
Biltur : Körde från mor o far igår kväll
TV-program : Martha Stewart show
Spelad låt : Uti vår hage
Köpta klädesplagg : Ett par vita Killah jeans


6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen : Mjoo...
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: När jag var liten såklart och gör det fortfarande i badkaret ;)
Varit med på TV: Statist i hemglassreklamen ..och när vi åkte med hjälpsändning till Kaliningrad
Varit med i tidningen: Japp !

´5 NEJ TACK

Skolämne : Definitivt matte!
Mat : svartsoppa
Musik : punk eller nåt kanske
Dryck : svagdricka
Djur : Spindlar och insekter..

4 saker

Du gör när du har tråkigt : Sitter på datan och gör såna här utmaningar ;)
Du gjorde igår kväll : Va hemma hos mor o far och fikade och sorterade bland gamla skor
Du kan höra ljust nu: Reklam på tv
Du inte kan leva utan : Min familj, vänner, djur..

3 personer

Du kan berätta allt för: den allra närmaste kretsen..
Du tycker om : kan inte välja bara tre personer, såklart min familj o mina närmaste vänner!
Du gillar inte : Paris Hilton( hon är läskig,hahaha)

2 VAL

Coca cola eller fanta: Coca cola.
Hund eller katt: Både och! Men vill så gärna ha hund!


1 ÖNSKAN

Att mina närmaste och jag får vara lyckliga och ha hälsan i behåll!

Kommentarer
Postat av: paulina

söt du gumman ! :D jag antar utmaningen! ;)

2009-05-05 @ 19:57:22
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0