Jag är hemsk!

Ja det är jag!Hemsk! För jag lovade i mitt förra inlägg att jag skulle börja skriva mer!Men det är så mycket annat i vägen så bloggen glöms bort. Förlåt.
Men idag mina kära vänner ska jag skriva för mammas skull! För hon var lite ledsen att jag inte uppdaterat bloggen på länge, och hon tyckte det var roligt att läsa min blogg!Wiihooo Jag har ett fan, tack Mamsis! =)

Tiden springer iväg och jag känner hur tröttheten börjar komma. Av att det är mörkt alltså. Det är mörkt när man kommer hem från jobbet och det är ju inte alls kul! Känns så konstigt nu när man inte vant sig. Känns som om man inte hinner allt man skulle göra, eller verkligen borde göra!

Vi stortrivs fortfarande i huset! Och idag så la jag lite husarbete åt sidan så att ja kunde åka in till stan. Jag tog en fika med Jenny och lille bebis Isak(två veckor nu!)Det blev lite shopping, sen åkte hon hem. Men jag fortsatte shoppingturen med massa blommor och två berlocker till mitt pandorna armband!
Turen gick vidare till mor o far och där fick ja mat fika och mys! Sen kom jeffi och vi åkte till blomsterlandet. Ännu fler blommor köptes och jag har inte ens krukor till de jag har hemma!
Får väl handlas på Ullared nästa helg! Hoppas det blir!

Nu står föressten halloweenpumpan på trappan och lyser upp fint. Jag har precis rostat pumpakärnorna med vitlök och rosmarin. Så hiiiimla gott! Dom godaste fröna någonsin!

Nu har ni nått att läsa och jag kan sova med gott samvete. :-)
ha de gott!

Kommentarer
Postat av: paulina

tack för trevlig update, det uppskattas fru flås :D

2009-10-29 @ 00:23:05
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Jeffi

kul med ett inlägg! :) nu saknas det bara ett hos mig med :D LÄNGTAR verkligen till Ullared!! puuss på dig faster min :)

2009-10-31 @ 17:11:31
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0