God fortsättning allesammans!

Då kom det första blogginlägget för detta året. Herregud kan inte tänka mig att det är år 2010 nu. Känns så konstigt när man ska börja skriva ett annat år, men men man kommer snabbt in i det.

Idag har ja faktiskt varit hemma från jobbet. Känner mig så trött å hängig, igårkväll var jag övertygad om att det var magsjuka på G men är nog inte det. Peder har varit så gullig hela dagen. Han kom hem med en massa gott, kyllingburgare från donken, havtornsjuice,läsk,marabouchoklad,vingummin och frukt som jag älskar. honungspomelo och melon! Så nu har jag frossat i massor
Jag ska snart inta soffposition men ska först kolla på tradera efter plattång, GHD. Den grymme!!!!


ps. Nyår var superlyckat! Hade skitskoj! öhh sandra va gör du på denna bild? haha så typiskt..


Kommentarer
Postat av: Jeffi

hehe :D ni är galna ni! ses imorrn :) ska bli super skoj!!! hoppaas du också tycker det :P puss och kram

2010-01-04 @ 19:33:58
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0