Min dag, inte i ord utan i bilder :)

Här kommer ett sista update för denna dagen..Ska väl inte lägga mig än, men sätta igång boxen av älskvärda serien "kung av Queens" ;)

Lizzie tittar ut på all snö som faller ner...(Detta är hennes utkiksfönster där hon kan stå lääääänge!)


Wokat är gott!Väldigt gott!


Supermätt efter middagen så tog ja ut bilen en sväng i stormen...halt!Men vad gör man inte för en semla me Pliina? Mot affären för att köpa grejerna.

Paulina ♥                                                                Jag(blir sugen på Tresemmé´s inpackning)


Sedan vispades det o fixades. Och va goda semlor det blev! Fast jag fick dock 1 ton för mycket grädde kanske;)


Blev kär i Paulinas duschdraperi, H&M


Sov gott allesammans! Vi syns imorgon! Ännu en ledig dag =)


Kommentarer
Postat av: paulina

thät was some kick äss fina bilder åsa! :D

ja blev sugen på woookat nu!!!

2010-01-28 @ 09:14:19
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0