snöstorm!?

Ja man kan ju undrar hur vädret blir idag.. Löpsedlarna skrev SNÖSTORM med stora bokstäver igår. Det blåser väl inte så mycket än men det vräker ner snö..Och jag vill inte ha mer snö nu! Jag vill ha vårfräscht och känna vårluften..Och jag längtar ju så efter att ligga i gräset och gräva i grönsakslandet.!!
Men jag får använda denna långa vinter till att istället fundera över hur jag ska ha det i trädgården. Och samtidigt hitta ett litet växthus som inte verkar finnas någonstans!!!sälj era växthus på blocket. nu! :)

Kära Eva skulle komma på fika nu men vädret fick henne att stanna hemma..kanske tur det. Vet inte om det är kusligt halt idag eller inte?


Tänkte lägga ut en "snöstorms" bild, men hur uppiggande är det..egentligen?Fick bli en från thailand ist!*saknar*


Kommentarer
Postat av: M

Tack så mycket! :D Allt bra?

2010-01-27 @ 12:36:42
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0