Solen skiner!Pass på!

Jag känner på mig att detta kommer att bli en underbar dag!Vet inte varför men så är det !:) Även kaffet är extra gott idag! (Men det beror nog på att jag dricker det ur våra nya kaffedrinksglas)

Visst har ni också såna dagar? Ibland känner man att man inte borde gått upp ur sängen, och ibland känns det som om man är så full av energi! Jag tänkte t.o.m spela på KENO idag, kanske man kan ha tur!?

Nu ska jag göra lite nytta här hemma, men jag tror jag börjar med en promenad med Lizzie! Hon njuter också av det fina vädret! Igår blev hon lite förvirrad i blåsten. Hon skulle ju äta alla snöflingor som for hit & dit =) hahaha!




Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå fina ni e :)

2010-01-28 @ 14:38:29
URL: http://wea84.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: vad roligt att du tycker det :D

jadu när jag sotar ögonen så har jag lipsyl på ögonlocken först så att ögonskuggan fastnar :) sedan att vara noga med att blåsa av borsten innan du lägger på sminket :P kanske hjälpte lite ?

2010-01-28 @ 14:41:31
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0