Solen skiner idag igen!

Woooow Vädergubbarna hade rätt! SOL IDAG IGEN!!! =)

Det ska firas med att vara ute i naturen litegranna. Lizzie skulle ha en övernattningskompis här idag, Peders morbrors hund "Tyson".. Det sågs fram emot, men tyvärr fick jag höra nu att dom ska inte åka iväg.. Va tråkigt, jag som såg så fram emot det !

Jag ska iaf åka till Hovdala och rasta Lizzie..Världens bästa hund♥ Och världens bästa kaniner längtar ut i trädgården,men tiden går snabbt! Bara snön som ska försvinna sen ligger nog sommaren bakom hörnet !:)

Vad skulle jag göra utan djur i mitt liv?

Lizzie♥


Anton och jag♥


Totta♥


HAR NI NÅGRA DJUR,ISF VILKA?


Kommentarer
Postat av: Jeffi

Söta lilla Lizzie ! Ja vad skulle man gjort utan djuren!?? :)

2010-03-05 @ 14:14:42
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0