Oktobermånad

Lite saker som händer denna månad:

*Ska antagligen till Ullared denna månad, (alternativt nästa) Och är fortfarande chockad av vems idé det var! Peders!!! Ja. Jag trodde jag skulle falla ner som ett asplöv till marken när han sa det!.. Jag har aldrig varit på ullis med honom...Och min kära bror Henke ska också med..Kan bli intressant med två karlar med noll tålamod:)haha

*Kanske värt att nämna är att jag har börjat på nytt jobb.. Fast tjänst denna gången, vilket känns toppen!
(Dock hade jag hoppats på att den fasta tjänsten skulle vara på mitt gamla jobb.)

*Lizzie är parad! Nu får vi se om det blir valpar!!!! =)

*Planering hurvida jag ska ha en 25 årsfest i november eller ej.. ska man eller ska man inte..

*Spansklektioner!!!!

*Svamp plockning i massor innan den tråkiga vintern kommer!!

Thats all for me folks.Over and out.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0