oooyeeeah

Ullared blir 23 oktober :) NIiiiceeee.. Men jag har sånt dåligt samvete, för då missar jag min älskade gudson Isaks 1 årskalas.. :( Hur ska jag göra.. Dom andra kan ju inte heller nån annan dag direkt. Och det är inte smart att åka efter löning....
Får ta och fira han riktigt en annan dag kanske!!!! =)

Efter en god middag med middagsgäster och gott vin, så blir det lite godis och soffa nu!
Imorgon är det dags för en ny arbetsvecka igen, vilket inte gillas.. Däremot så blir det spanska på kvällen, och det är riktigt skoj!!

Trevlig kväll!





Kommentarer
Postat av: Jeffi

Ha ha jag ska till Ullared före dejj :P! haha xD ska bli jätte roligt imon! :))

2010-10-15 @ 15:26:07
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0